Powered By Blogger

marți, 8 martie 2011

Supa crema de pastarnac cu morcovi si cipsuri


Din ciclul mancare si supe fara carne,o reteta savuroasa.
O supa crema colorata si plina de vitamine.O recomand calduros celor care sunt la dieta sau celor care tin post.

Ingrediente :

5 radacini pastarnac + una mai subtire pentru cipsuri
5 radacini morcov
3 cartofi
1 ceapa
cateva cuisoare
o ramara de cimbru
sare,piper,

Pentru servit :

cipsuri de pastanac
paine prajita,aromata cu usturoi

Curatam si spalam legumele.
Lasam de o parte o radacina de pastarnac.
Taiem legumele in bucati mari.
Cuisoarele le infigem in ceapa.
Punem totul intr-o cratita si acoperim cu apa rece.Saram si lasam sa fiarba pana cand legumele sunt moi.
Punem legumele intr-un blender si le facem crema.
Adaugam din apa in care au fiert,pana cand supa ajunge la consistenta dorita.Potrivim gustul cu sare si piper.
Cipsuri de pastarnac :




Separat,feliem fin pastarnacul ramas si prajim feliile in ulei incins.
Le scoatem pe un servetel absorbant.
Punem supa in cani si ornam cu cipsuri.
Serviti cu paine prajita.
Eu am frecat feliile de paine cu un catel de usturoi pentru savoare.
Pofta buna !

16 comentarii:

Unknown spunea...

Pare foarte gustoasa supa.
Care e diferenta intre pastarnac si patrunjel radacina ?

Multumesc,
Timi

Lia spunea...

Cristina,
Ca aspect nu e mare diferenta intre pastarnac si patrujel.
Unii chiar il confunda.
Fenotipic,pastarnacul este de obicei mai mare.Iar ca gust,diferta e de la cer la pamant.
Alta aroma, alt parfum.
Iar pastarnacul e mai dulce.
Mie nu mi-a placut la inceput,pentru ca e foarte aromat,dar cand am citit cate beneficii aduce organismului,mi-am reconsiderat pozitia.:)

Bunica spunea...

Superba poza Lia! Cat despre supa, delicioasa intr-adevar si foarte sanatoasa

Lia spunea...

Cristina,
Asa e .Si din pacate,pastarnacul e oarecum intr-un con de umbra.
Trebuie reconsiderat.
te pup.

Mrs. Green Foot spunea...

hihihi pt un moment am crezut ca a venit toamna... Vesela mancarea, imbietoare culoarea, iar blidul superb... per total o invitatie la masa ce nu poate fi refuzata :D

pansy spunea...

ador pastarnacul! il pun la orice,tocmai am facut si eu o supa creama de legume,dar nu cu pastarnacul preponderent.am sa incerc.mia-mai placut si ideea cu chipsurile de pastarnac.aftfel iti doresc ,de 8 martie,sa fii iubita continuu si-ti mai doresc toate cele ce iti doresti tu in primavara asta ce se cam lasa asteptata!

Liana10 spunea...

Am descoperit si eu pastarnacul acum mai bine de doi ani de zile, cand am inceput diversificarea lui Tudor. AM ramas incantata de gust, aroma si densitate. De-atunci il folosesc mereu, chiar si in pireu ;-)
Iau si eu o portie mare din supa asta parfumata, pana-mi notez reteta. Merci! puuup

retete- ina spunea...

foarte sanatoasa supa asta

Lia spunea...

Piciorus,
Daca tot aduci vorba de invitatia la masa,in Baia Mare ar fi cateva locuri superbe de fotografiat.:)

Lia spunea...

Pansi,

O primavara superba si tie.:)

Lia spunea...

Liana,

Sa stii ca in pureul de cartofi nu am pus inca dar am sa incerc in combinatie cu putin usturoi.
Pup si eu.

Lia spunea...

Ina,

Multumesc:)

arcadia spunea...

Iarăşi pe gustul meu!
Asta fac mâine, să ştii! :*

arcadia spunea...

Ta-na-na-na!

http://img862.imageshack.us/img862/6366/supapastarnac001b.jpg

Tocmai m-am trezit dupa siesta post-supa de pastarnac :D

Lia spunea...

Arcadia,

Sa-ti fie de bine !:)

Irina spunea...

Mmmm, frumos si gustos arata!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails