Powered By Blogger

miercuri, 9 martie 2011

Vermicellini cu dovlecei



Unii sunt inebuniti dupa mancarea frantuzeasca altii dupa cea chinezeasca.
Eu ador bucataria italiana care se potriveste manusa pe sufletul meu.
Drept urmare,cumpar frecvent paste  si le gatesc de multe ori dupa retete de pe site-uri  italiene.
Reteta asta nu a trebuit sa o caut mult,pentru ca era scrisa pe ambalaj.

Ingrediente  pentru 2 persoane

200 g vermicellini
2 dovlecei mici,fara samburi
2 catei de usturoi
cateva rosii sau rosii deshidratate in ulei de masline
cateva masline
patrunjel verde
sare,piper
ulei

Punem pastele la fiert conform instructiunilor de pe ambalaj,in apa cu sare.
Intre timp,feliem dovlecelul cu un peeler pentru legume,astfel incat sa obtinem felii longitudinale,foarte subtiri.
Prajim feliile de dovlecel si usturoiul in ulei,3-4 minute.
Scurgem pastele de apa si le amestecam cu dovleceii cu usturoi,felii de rosii si cateva masline.
Adaugam sare,piper si patrunjel verde taiat marunt.
Daca vreti puteti rade si cativa fulgi de branza.
Un deliciu !
Sa va spun in cat timp a fost gata mancarea ?
15 minute.Si in alte 10 s-a mancat.
Bucatarie rapida nu alta.




6 comentarii:

Momo spunea...

astea-s retete pe gustul meu,simple si rapide,eficienta maxima a raportului timp de gatire/placere!:)

Lia spunea...

Alison,

Unde mai pui ca-s si sanatoase.:)

Dana Mariette spunea...

Si mie imi plac pastele la nebunie...arata foarte bine si chiar am s-o incerc!

Lia spunea...

Mariette,
Sunt sigura ca o sa-ti placa.:)

Bunica spunea...

Exact acum am terminat o portie de ceva foarte asemanator (eu mananc mult de dimineata :D)
Am mai pus si niste branzica ce se strica prin frigider, 2 ciupercute si niste fulgi de chilli ca sa simt ca traiesc...Curatenie generala :)))
Vine vine primavara :)
Pup

Lia spunea...

Cristina,

Combinatiile cu paste sunt nesfarsite.De asta le iubesc asa de mult.
Mie imi plac si simple cu ulei,usturoi si verdeata.
As putea sa le manac de trei ori pe zi.:)
Spor la dereticat !

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails