Powered By Blogger

luni, 14 martie 2011

Colti de baba




Colti de Baba

          by Lia

Craiasa alba,ai venit in Decembrie,ca o boare.
Te-asteptam cu brad si mancare.
Ti-am asternut pat imaculat,
Cu lavanda parfumat.
Te-am omenit,te-am incalzit,
Te-am alintat,te-am rasfatat,
Ti-am cantata colinde alese,
Fara partitura culese.
A trecut iarna toata.
A venit primavara inflorata.
Tu tot ai sta,n-ai mai pleca.
Ti-a expira viza,ti s-a scofalcit valiza.
Esti deja retardata.
Hai pleaca odata !
Intre timp ti-au crescut colti,cat niste zabrele,
Vrei sa ne tii oastatici cu ele?
Eu acum pe data,te trimit fata,
Intr-o caruta sau pe maturuta.
Te las sa alegi.
De nu te dai dusa,
te scot pe usa.
Si-ti arunc bagajul ,
De la ditamai etajul.
Cred ca am fost clara si raspicata.
Te du fata nefezandata.
De nu te duci singura,
Te scot pe lingura.
Te topesc cu foeunul
Si te fac suc cu sifonul.
...........................................................................................................
Cred ca a priceput mesajul,
Ca si-a facut bagajul.
Si a disparut in ceata,
La moasa-sa pe gheata.

A ramas in urma-n graba,
Doar o umbra pe zapada.



27 de comentarii:

pansy spunea...

nu stiu daca uniunea scriitorilor te premiaza ,dar uite ca te-am premiat eu !treci,daca vrei, sa-ti vezi premiul !pupu-te !

arcadia spunea...

Aşa, bravo, ai pus-o la punct! S-a cărat! :D

Lilly spunea...

Cred ca-s ultimele rabufniri.Isi arata coltii, dar se retrage incet incet.Vreau autograf!

Dana Mariette spunea...

Uf...abia asteptam sa plece.In sfarsit cred ca s-a dus.Te pricepi!

Bunica spunea...

Pe la tine asa colti are baba? Ca in ultimele zile ni s-au topit si bocancii din picioare de caldura...nu ca m-as plange cumva! :)))
Spor si inspiratie!

Anonim spunea...

Nu se lasa !

Mica, slaba, jigarita,
Nu se lasa fugarita,
Se va intoarce suparata,
Nu se lasa aruncata,
Sa va faca voua-n ciuda
Nu se lasa.
Fulgi si ceata
O sa scuture din fuste,
Inca un pic are sa muste,
Apoi va pleca odata
Cu “viza expirata”.

Lia spunea...

Panseluto,

Multumesc juriului si celor care
m-au sustinut.:)

Lia spunea...

Cara,

S-a carat,dar am vazut ca saptamana viitoare iar ne mangaie cu minus cinci grade.:(

Lia spunea...

Lilly,

Hai sa ti-l iei.:)

Lia spunea...

Mariette,
ce sa fac maica,o cant,o descant...

Lia spunea...

Cristina,pozele sunt de saptamana trecuta.
Dar abia acum m-a izbit inspiratia.:)

Lia spunea...

Nu se lasa ?
Eu i-am pregatit o coasa.
Am sa-i dau una cu latul,
De pleaca cu aceleratul.
Si-i mai dau una cu dunga,
De se duce Nibelunga.
Intre timp,am pregatit o camera,
Unde doarme acum zana din ramura.:)
Locurile in pensiune sunt ocupate
Vizele reci sunt expirate,
La poarta am pus lacate
Vizele calde sunt asteptate.:)

Ana Maria Ciolacu spunea...

Ahhhh, de-ar veni odata primavara asta... Ce frumos ai zis tu acolo...Sa nu mai dea frigul pe la nimeni.:) Pupici si multa inspiratie !

Liana10 spunea...

Daca zic ca-mi place iarna, ca o ador, ca as vrea sa ninga in fiecare zi, ca mereu as vrea sa patinez, sa-mi incarc cizmele de zapada, sa ma bat cu bulgari, sa fac oameni de zapada, sa trag de ramurile inzapezite sa ma ninga iar si iar....cred ca o sa ma linsati. Mai bine nu zic nimic. A, ba da, superbe poze!

Mihaela spunea...

Se duce iarna, ca nu mai are putere... te asteapta un premiu cu soare la mine pe blog :)

retete- ina spunea...

simpatic duelul asta de versuri,felicitari

Lia spunea...

Ana,

Se pare ca de saptamana viitoare ne mai da un val de frig.:(

Lia spunea...

Liana,

Te invidiez sincer.Asta inseamna ca ti-ai pastrat sufletul pur de copil.Numai ei se bucura din prima pana in ultima zi de iarna.
Pe mine maica,zilele scurte si frigul in oase ma termina.:)
Eu as vrea sa traiesc in Cuba.Numai caldura,muzica si fructe.
Un tricou,o fusta si gata.
Ha1Ha !

Lia spunea...

Mihaela,
Esti o draguta.Multumesc mult.

Lia spunea...

Ina,multumesc.

Mariana spunea...

Te asteapta un premiu la mine cu drag!

yaya6 spunea...

felicitari si un premiu pe blogul meu ti-l dedic si tie,o seara buna

Anonim spunea...

Lia,te astepta un premiu pe Blogul lui Haplea.

Lia spunea...

Fetelor,multumesc din suflet pentru premiu si pentru ca v-ati gandit la mine.
Va pup.:)

retete- ina spunea...

Lia,pentru tine am premii de primavara,ti le trimit cu drag,le meriti

Zazuza spunea...

gata cu zapada! sa vina ghioceii!

Mrs. Green Foot spunea...

"Nu se lasa ?
Eu i-am pregatit o coasa."
Foarte fain raspunsul :))

Lio, comori nebanuite zac in tine...

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails