Powered By Blogger

luni, 21 martie 2011

Frittata de Dovlecei cu Julia Child :)




Am facut o Fritatta de dovlecei exceptionala.
Am dat pe razatoare 2 dovlecei,i-am amestecat cu sare,si piper.
I-am lasat 5 minute,dupa care i-am stors de zeama si i-am amestecat cu :
4 oua ,ceapa verde,marar si 100 g branza feta.
O nebunie !
Am incins tigaia de teflon cateva minute cu putin ulei si am pus frittata.
Dupa 4-5 minute cand am vazut ca prinde culoare pe margini si se desprinde de tigaie ,am strans vanjos tigaia in ambele maini,si cu o miscare de jos in sus,cam ca la clatite,am intors-o ca D Artagnan sabia.
Toate bune si frumoase o sa spuneti,dar unde-i poza ?
Pai....
Fie nu am calculat eu bine forta,viteza si masa,fie gravitatia mi-a jucat feste,fie s-a mutat polul magnetic al pamatului,fie nu am avut curajul propriei mele convingeri,cum bine spunea Julia Child.
Cert este ca Frittata a ajuns jumatate pe jos si jumatate pe aragaz.

E drept ca Julia incerca sa intorca un  pure de cartofi,dar  e cam acelasi lucru.
Tot o masa alunecoasa si usor suculenta.:)
Eram singura in bucatarie si stiam ca nu ma vede nimeni,dar zau ca nu mi-a venit sa o adun cu farasul de pe jos.
Practic  nici nu mai aveam ce,pentru ca  in asistenta asteptau 4 animale,care au profitat imediat de situatie.
Stiti ca Julia spunea :
Sa nu ceri niciodata scuze in bucatarie.Niciodata sa nu spui ca nu ti-a iesit un preparat.Daca tu nu spui nimic,mesenii nu au sa-si dea seama.:)
Asa ca la final,va spun ca am facut o Frittata de dovlecei exceptionala si va doresc :

Bon appetit !






25 de comentarii:

gaby_d spunea...

:)))))Ce scumpa esti!:))))
Hai c-am ras, dar mai fa-o odata si pune si poza:))
Pupici!

Bunica spunea...

Funny! :)))
Eu zic asa: nimic nu se pierde, totul se transforma! Deci frittata ta probabil ca a fost exceptionala daca a papat-o asa repede asistenta.
Sper macar ca n-ai ramas nemancata, daca da, vino si-ti dau o felie de-a mea! :D

Lia spunea...

Cristina,
Am fost deja la tine in vizita si am invatat sa fac frittata la cuptor.:)
Mersi de pot. Asa nu mai risc nimic.

Lia spunea...

Gaby,
O refac sigur,ca nu ma las eu rapusa de o Frittata.:)

Mrs. Green Foot spunea...

E prima oara ca o vad pe adevarata Julia, si parca as vedea-o pe Meryl Streep atat de bine a preluat aceasta gestica si atitudinea Juliei... Fantastica de bine joaca Streep!

Cat despre frittata... vad ca ai urmat reteta indeaproape :))
Pup

Lia spunea...

Piciorus,

Nu degeaba a luat Merriel un Oscar.:)
Cat despre reteta ,eu zic ca mi-a iesit foarte bine.:)

diamond spunea...

prea tare :)) m-ai inveselit nu gluma :d

Lilly spunea...

Eu cred ca cele 4 animale au apreciat oricum fritatta Juliei.Sau nu stiau?

janet spunea...

Din toata povestea asta,cineva tot a fost satul(animalutele)Cineva tot s-a bucurat de minca ta.Si eu fac asa ceva,dar cu cartofi in loc de dovlecei!
O zi buna!

Lia spunea...

Diamanto, ma bucur ca am contribuit cu ceva bun la ziua ta >:)

Lia spunea...

Lilly si Liana.
Animalele s-au declarat multumite si au cerut Bis ! :)

feldefel.arts spunea...

Moaaaaaaaaaaaaa! Deci io ceream un servetel, sa il pun sub genunchi si ma puneam frumusel pe burtica si ma balacaream cu fetele cochetele si baietii cucuietii! Pe viata si pe moarte pentru o frittata! :)
iar daca cazu mai spre scara, nu mai ceream nici servetel :))

Lia spunea...

Raluco,...))))

Andreea spunea...

:)))
Noi sa fim sanatoase.

Pe Julia Child am prins-o la foodnetwork,era batranica tare, gatea cu un domn, mai mult el decat ea, insa tot ce puneau pe masa arata delicios.

Zazuza spunea...

hahah, Lia, asa e! tot ce facem e minunat, nu conteaza, in tigaie, pe podea, rezultatul e genial :))! te pup, mi-ai inveselit dimineata!

Lia spunea...

Andreea,

Mai trebuie sa ne si distram .:)
Eu zic ca in bucatarie simtul umorului e la fel de important ca si gatitul.
Apropo de Julia,eu una as vrea sa traiesc in alta viata la Paris,in pielea ei.:)

Lia spunea...

Zazuza,

Asta era si ideea,sa mai radem .
Si imi place sa radem impreuna.:)

sara & Miki spunea...

N-am mai ras de mult asa... esti o naratoare geniala, bine ales si video-ul. Pupici!

Dana Mariette spunea...

Credeam ca numai mie mi se mai intampla asta!:)))

pansy spunea...

esti grozava! m-ai distrat.cat despre merryl streep stii deja,cred, ca e una din acritele preferate de mine.e un monstru de actorie !2 oscaruri o multime de nominalizari si nu stiu cate globuri de aur plus nominalizari. au fost cativa ani la rand cand era mereu nominalizata,da 'premiul il primea altcineva ,ca nu puteau sa-i dea mereu ei.cand apare,sparge tot.varianta masculina:jack nicholson.

Lia spunea...

Sarah,

Trebuie sa ne recunoastem si caderile.:)
Si sa le transformam in triumfuri.

Lia spunea...

Mariette,

Te asigur ca nu.:)))

Lia spunea...

Pansy,

Jack e chiar un monstru.:)))

Unknown spunea...

super tare
pana la urma cred ca a meritat, nu?
te invit si pe la mine

Liana10 spunea...

Ce dulce ai fost!:*
O sa incerc si eu frittata asta cu dovlecei ca-mi plac mult, dar la cuptor!
Janet e prietena si partenera mea de blog. Vad ca ti-ai scris si tu ai apelat-o cu Liana...suntem doua Pe masa din bucatarie. La JANET si Liana! Mai lasa si ea mesaje, dar uita sa se autentifice si nu i se linkeaza numele...acum ma duc sa-i atrag si ei atentia. :P

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails