Powered By Blogger

joi, 10 martie 2011

Pilaf cu ciuperci



Din ciclul rapid,de post,sanatos,o alta reteta care-mi satisface gustul si pofta.

Ingrediente pentru doua persoane :

200 g orez cu bob mare,(Colosal,Arborio,de care aveti ) si 600 ml apa
200 g ciuperci
2-3 catei de usturoi
sare,piper
patrunjel verde
zeama de la jumatate de lamaie


Punem 200 g orez cu bob mare la fiert in 600 ml apa cu putina sare,intr-o cratita antiaderenta.
E bine sa faceti operatiunea asta intr-un vas antiaderent,pentu ca numai asa veti avea un rezultat garantat.
Il fierbem pana cand se absoarbe toata apa si bobul se inmoaie.Aveti insa grija sa nu obtineti o mamaliga de orez.Bobul trebuie sa ramana intreg si vizibil.In functie de calitatea orezului,mai puneti putina apa daca mai trebuie.
Apa trebuie sa fie absorbita complect,pentru ca orezul asta nu se scurge in sita.
La final stati pe langa el si invartiti cu o lingura de lemn sa nu se prinda.
Intre timp,spalam ciupercile sub jet rapid de apa rece.Le taiem lamele,si le pajim in ulei,doar 3-4 minute pana cand incep sa se aureasca.Adaugam usturoiul,sare,piper si patrunjel verde.
Punem si orezul peste ciuperci si invartim pana cand toate componentele se itrepatrund si se imprietenesc.
La final,asezam in farfurii si stropim cu lamaie.
Daca va place,puteti sa puneti cativa fulgi de branza.
Pofta buna ! 
Daca nu e post,puteti sa puneti alaturi un Bloody Mary.
Cin!Cin!


9 comentarii:

gaby_d spunea...

Ce bun e!
Asta am facut si eu aseara ;)

Dana Mariette spunea...

Mmmm...si eu am facut,azi,tot ceva de genul acesta!Foarte bun!

Zazuza spunea...

Lie, cu ce bunatati ma intampini tu ;)

Anonim spunea...

Pot spune doar...DELICIOS.

Andreea spunea...

Ce bine arata!
Am o cutie mare de ciuperci de padure uscate si asa pofta mi-e de-un pilaf din asta insa fata mea a declarat razboi (sper ca nu vesnic) ciupercilor si ca atare, ma cam feresc sa le gatesc . :(

Mihaela spunea...

yummy yummy, mai dragut decat risotto :)

yaya6 spunea...

ce bine arata pilaful tau as manca o portie chiar daca nu sant fan orez,dar cum arata al tau nu e de refuzat

Maya spunea...

Ce pofta de pilaf mi-ai facut!O sa fac si eu mîine unu cu leurda si ciuperci...verde sa fie!

Lia spunea...

Pofta buna Maya!:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails