Powered By Blogger

marți, 9 iulie 2013

Prajitura cu visine - Mai simplu nu se poate




Dupa prajitura de ieri cu Visine si mac, mai vin cu o reteta simpla, simpla.
Nici nu ma intind mult la vorba, pentru ca procedeul e acelasi cu cel descris ieri.
Preincalzim cuptorul la 170 de grade.
Ouale se pun intregi, se mixeaza 15-20 de minute cu zaharul, apoi cu uleiul in fir subtire, cu faina amestecata cu praful de copt, coaja de lamaie si vanilia, alternand faina, cu laptele rece.
La final presarati deasupra visinele curatate de samburi si coaceti in tava tapetata cu hartie de copt, 40 de minute.
Scoateti prajitura si dupa racire, pudrati-o cu zahar fin.




Ingrediente :

2 oua mari
1/2 cana zahar
1/2 cana ulei
1/2 cana lapte
2   cani faina amestecata cu 1/2 plic praf de copt
coaja de lamaie
zahar vanilat

cana de 250 ml.


Pofta buna !

9 comentarii:

Cătău spunea...

visineleee...preferatele mele!!!

Valentina Mihaescu spunea...

Mie imi plac foarte mult prajiturile cu fructe datorita gustului dulce-acrisor al acestora. Arata bine prajitura ta cu visine.

Unknown spunea...

Nu trebuie sa fie ceva complicat ca sa fie bun, uneori lucrurile simple sunt cele mai apreciate. Mie imi place prajitura asta. E rapida, aromata, delicioasa!

Cris spunea...

Nu e corect! Sunt gravida si trebuie neaparat sa-mi fac acest capriciu! Poze superbe!

Lia spunea...

Cris,

Sarcina usoara. :-) .
Si eu voi fi bunica pentru prima oara in cateva zile.
Inseamna ca la anul pe vreamea asta,vom prajiturii la greu pentru un bebe mancacios.
Te pup pe burtica. :)

Anonim spunea...

Usor de facut...e foarte buna

Mihaela spunea...

ce dimensiuni are tava dvs.?

Lia spunea...

Tava in care am facut aceasta prajitura,are 30 cm x 23 cm .

Anonim spunea...

Mulţumesc! :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails