Powered By Blogger

sâmbătă, 26 martie 2011

Ora pamantului




Peste 50 de orase din Romania vor stinge sambata lumina timp de o ora, in intervalul 20:30-21:30, alaturandu-se astfel campaniei "Earth Hour 2011", eveniment organizat la nivel mondial de WWF.
In aceasta campanie s-au inscris peste 5.000 de orase din intreaga lume, precizeaza site-ul oficial WWF - Romania, World Wide Fund for Nature.
Acum cinci ani, orasul australian Sidney stingea lumina timp de o ora. La scurt timp, la initiativa WWF, actiunea s-a transformat intr-o campanie globala la care au aderat 128 de tari. In 2008, 50 de milioane de oameni au ales sa celebreze Earth Hour.
In 2009, aproape un miliard de oameni din peste 4.100 de orase de pe mapamond au stins lumina pentru a trimite liderilor lumii un mesaj puternic despre nevoia de actiune impotriva incalzirii globale. In 2010, peste 1,2 miliarde de oameni au participat la aceasta actiune.
Actiunea planetara "Earth Hour" este realizata in primul rand pentru a constientiza opinia publica referitor la modificarile climatice din ultimii ani, din cauza emisiilor majore in atmosfera a gazelor cu efect de sera, ca urmare a interventiei umane.
In 2011, Earth Hour intra intr-o noua etapa, "Beyond the hour", in ideea de a nu ne limita doar la o ora, ci sa incepem a ne concepe un nou stil de viata, pe planeta albastra.
Sursa :aici

M-am gandit,cum ar fi un sfarsit de saptamana,fara calculator,fara telefon,fara televizor.
Plimbari,papa bun,o masca de castraveti,o carte ce s-a prafuit pe noptiera....

7 comentarii:

Anonim spunea...

Tocmai am stins lumina in toata casa, dar la calculator e mai greu de renuntat :)Bazu

Ana Maria Ciolacu spunea...

Minunata initiativa.Ador sa uit uneori de tot ce inseama tehnologie si sa ma rasfat cu bai,masti,creme, apoi un ceai bun si o carte de calitate...De o saptamana fac asta aproape zilnic, efectele primaverii... :) Pupicei ! :*

retete- ina spunea...

super

Irina spunea...

Noi am respectat si respectam campania. Mi se pare un gest minim fata de ceea ce se intampla azi in lume.

pansy spunea...

pai cum carte daca n-ai lumina ?asta seara fara indoiala.iti aduci aminte cum ne tinea nen-tu ceasca pe intuneric ?cred ca ce s-a castigat in civilizatia actuala,nu e tocmai rau,includ aici masinile casnice de tot felul ,care ne ajuta munca.chit despre calculator,comunicarea si accesul la informatie prin internet,sa mentonez doar asta mi se pare extraordinar.cat despre economie la energie ne ajuta guvernantii din plin s-o facem.eu oricum stau seara cu lumina stinsa daca nu am de lucru,sau a citi.asa ca eu economisesc din plin energie.de gaze ce sa mai vorbesc.
pupu-te !

Zazuza spunea...

degeaba facem noi ora pamantului cand japonia e pe cale sa faca implozie nucleara... :(

Liana10 spunea...

Eu am aprins lumanarele ;-)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails