Powered By Blogger

vineri, 5 martie 2010

Minciunele,sau Pseudo-gogosi imbarligate :)




Inspirata de scoverzile lui Lilly,am purces la ceas de seara sa fac iute niste Minciunele.
Se fac usor ,sunt bune si nu trebuie sa dospeasca.

Pentru aluat avem nevoie :
- 100 g smantana
- 2 galbenusuri
- 30 g unt
- 30 ml rom (eu am pus votca si nu a sughitat aluatul )
- putina sare fina
- faina cat cuprinde
- coaja rasa de lamaie sau portocala
Pentru fardat :
- 100 g zahar pudra amestecat cu zahar vanilat
Punem toate ingrediantele intr-un vas si le amestecam.
Adaugam faina din aproape in aproape pana obtinem un aluat vartos,dar elastic.




Il acoperim cu o folie si-l lasam la odihna 10 minute.
Intindem o foaie de aproximativ 2 mm si taiem fasii de 3/12-14 cm.




Facem o butoniera in fiecare fasie si tragem un capat prin ea .
Obtinem astfel minciunelele.


Prajim in baie de ulei.


Le scoatem pe servetele absobante.
La sfarsit le fardam din belsug cu zahar pudra si cu zahar vanilat.
Mamma mia,ce bune sunt !


Pofta buna !

4 comentarii:

catkitchen spunea...

cred si eu ca sunt bune , ce as mai papa si eu cateva !!!!

Lia spunea...

Cat ,

Ai gasit una din primele mele postari.
Vai ce emotii aveam ... :)
Eram nou nouta in lumea blogurilor .
Dar revazand reteta mi s-a facut si mie pofta . :)))
Te pup .

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Mmmmm...de cand nu am mai mancat asa cevaaaa!!!!!Multumesc pt improspatarea mintii....ppup

Lia spunea...

Elena ,

Trebuie musai facute ,pentru improspatarea stomacului . :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails