Powered By Blogger

vineri, 19 martie 2010

Oua Umplute




Fac oua umplute destul de des.
Ne plac mult,se fac repede si sunt satioase.
Sunt preferatele mele.Jumatatea mea prefera Salata de Boeuf.
O sa vina si randul ei :)

Eu am folosit :

12 oua
un pateu mare
o ceapa mica taiata foarte marunt
sare,piper
patrunjel verde taiat fin

Maioneza

1 galbenus crud si unul fiert
sare
zeama de la jumatate de lamaie
300 ml ulei
2 linguri smantana grasa

Fierb bine ouale in apa cu o lingurita de sare.Cam 12-15 minute.
Nu mai mult,pentru ca fac inelul acela inestetic alastru verzui in jurul galbenusului.
Le scurg de apa si le pun pentru 10 minute in apa rece.Se racesc si se curata apoi usor de coaja.
Le curat de coaja si le tai in doua.
Galbenusurile,pateul,ceapa,sarea,piperul si patrunjelul se pun in robot si se transforma intr-o pasta fina.
Se umplu jumatatile cu pasta.
Le asezezam pe platou.
Acoperim cu maioneza si decoram dupa imaginatie.

Varianta 1




Varianta 2




Pofta Buna !

7 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

Hmmm ce amintiri mi-ai desteptat cu ouale umplute... erau preferatele mele in copilarie, si mama mea le facea la fel ca tine, doar ca le ineca in smantana. Foarte foarte bune, cred ca in weekend o sa fiu nevoita sa fac o portie de pofta :)

Lia spunea...

Draga mea,
Eu am fost deja la congelator,am scos carnea si l-am anuntat pe "Sir",
ca sarmalele vor scadea numeric in
favoarea catorva perisoare inspirate de tine :)

Olgutza spunea...

Usor usor ma scurg sub birou de pofta :P
Si noua ne plac mult.. si numai bine ca mi-ai amintit ca nu am mai facut de prea mult timp ;)

P.S. - si sotul meu ar da orice pentru o portie de salata boeuf :))

sarah spunea...

arata foarte bine.imi place mult ideea de servire,arata mai frumos decat daca ar fi intoarse.intrebarea e de ce sa le fierbem in apa cu sare,oricum sunt in coaja sarea nu ajunge la interiorul oului.pupici

Lia spunea...

Olgutza,

Trebuie sa le facem si lor poftele,
asa ca eu azi ii fac sarmale :)

Lia spunea...

Sarah,

Eu pun sare in apa in care fierb ouale,pentru ca in felul acesta nu
crapa coaja,iar albusul se caoguleaza mai repede.


Dar e important ca ouale sa fie la temperatura camerei si nu scoase din frigider,ca sa nu suporte un soc termic.

Anonim spunea...

Ador ouale umplute, sunt intre aperitivele mele preferate...si ale tale arata asa apetisant...

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails