Powered By Blogger

joi, 15 aprilie 2010

Dieta Ziua a IV a



De ce incepem o dieta ?
De ce asteptam sa se depuna kilogramele ?
De ce nu luam masuri mai repede ?
Nu stiu,ce sa spun.
E o intrebare pe care mi-o pun in fiecare an.
Iarna e un anotimp frumos,dar pentru silueta mea e un dezastru.
Pofta mea de mancare e proportionala cu frigul de afara.
De parca mancarea m-ar incalzi.
De incalzit, incalzeste cuptorul in care se rumenesc numai bunatati :)
Sedentarismul fortat impus de anotimp,mancarea supercalorica,si un fel
hibernare -pe picioare...toate astea fac ravagii.
Declicul se produce in mintea mea in fiecare an odata cu venirea primaverii.

Dar sa nu ne lungim cu vorba si sa trecem la ziua a-IV-a.

Mic dejun

-200 g branza de vaci,un sfert de bagheta
-o cafea,un fruct

Pranz




- o jumatate de pizza(150 g) cu legume
- un fruct

Puteam sa cumpar pizza cu legume din comert,dar pentru ca am fost acasa,am facut un aluat de pizza neconventional.
Fara drojdie,cu praf de copt .
Iese o crusta subtire,crocanta,foarte placuta,asemanatoare unui biscuit.

Aluat :

200 g faina
1/2 lingurita praf de copt
putina sare
o lingurita rasa zahar
80 ml ulei de masline
1 galbenus
75-100 ml apa.

Ingredientele se amesteca,iar aluatul se pune la frigider pentru o ora,in folie alimentara.
Din aceasta cantitate ies 2 pizza.

Am pus deasupra :

pasta de rosii
ciuperci
ceapa verde
masline
ton
branza

Ceapa si ciupercile,le-am calit 3 minute cu cativa stopi de ulei.
Restul ingredientelor,imprastiate cu simt de raspundere pe blat. 
Am pudrat pizza cu oregano uscat.

Cina



- Paste fainoase cu legume
- Un bol de branza slaba.

Pentru ca nu-mi era foame ,am facut farfarelle(75 de grame) cu ciuperci,rosii,ardei iute.
Am presarat cateva fire de branza si atat.
Bolul de branza ramane pe maine.

Mai pot sa va spun doar ca organismul meu s-a obisnuit cu mancare si calorii mai putine.
Senzatia de foame a disparut.
OK,toate bune si frumoase,dar te-ai miscat ?
Da ,in sus si in jos,in stanga si in dreapta.....
La ce va ganditi ????? :)
In sus si in jos pe crosstrainer,si de la stanga la dreapta ,miscarea periei pe covoare,ca azi a fost si zi de curatenie.
Mai am de facut o complectare.
O sa va intrebati poate cum de sunt atat de multe fainoase in dieta aceasta.
Nu sunt multe.Sunt cantarite,si combinate numai cu legume.
Grasimile (rele) lipsesc cu desavarsire.
Am facut si un calcul al caloriilor.E aproximativ,pentru ca nu am gasit exact echivalentul pentru toate ingredientele.
Iata-l :

Branza de vaci - 200 grame, 402 calorii, 35.8 proteine, 24.4 lipide, 7 carbohidrati, 0 fibre

Paine graham - 40 grame, 107.2 calorii, 4 proteine, 0.4 lipide, 21.6 carbohidrati, 1.3 fibre
Pizza Vegetariana Pizza Hut - 150 grame, 267 calorii, 11.9 proteine, 10.4 lipide, 34.2 carbohidrati, 1.5 fibre
Mar Golden - 100 grame, 49 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 11.2 carbohidrati, 0.1 fibre
Paste fainoase farfelle Brailla - 75 grame, 267.8 calorii, 9.4 proteine, 1.4 lipide, 56.3 carbohidrati, 2.7 fibre
Ciuperci champignon Aro - 50 grame, 14.5 calorii, 1.3 proteine, 0.3 lipide, 1.5 carbohidrati, 0 fibre
Rosii cherry - 30 grame, 8.7 calorii, 0 proteine, 0 lipide, 1.8 carbohidrati, 0 fibre

---------------------------------------------------------------------------------------

TOTAL: 645 grame, 1116.2 calorii, 62.4 proteine, 36.9 lipide, 133.6 carbohidrati, 5.6 fibre

Sursa: http://calorii.oneden.com

Acum va las si sa ne vedem sanatoase .
Pe maine.

4 comentarii:

pansy spunea...

greu de tot am intrat la vorbitor.
ma duc si io sa vad ce aragaz ti-ai luat.sa-l stapanesti sanatoasa.e tare dieta asta cu paste,paine, pizza. inca nu m-am apucat.

Lia spunea...

Pansy,

E tare cu o singua conditie.
De fapt 2.
Sa nu mareseti portiile si sa faci sport.
Numai asa carbohidratii se transforma in energie pura.
Altfel,poate fi cu efect invers :)

sarah spunea...

dieta aceasta devine din ce in ce mai tentanta.acum minunat ar fi sa ma mai lase si doctorul sa tin dieta.ultima oara m-a certat de parca as fi fost un copil de grupa mica la gradinita cand am pomenit de dieta.dar spre norocul meu la mine nu exista iarna asa ca numarul kg nu creste.dar nici nu scade....

Lia spunea...

Sarah,
adevarul este ca ar fi bine sa tinem diete numai sub supravegherea unui nutritionist.
Sau in cazul in care analizele ne ies beton.
Dietele dezechilbreaza organismul.
Mai ales cele hipocalorice.
Aceasta este pe gustul meu.
Nu te priveaza practic de nimic.
Mananci 1000-1200 calorii/zi,ceea ce e rezonabil in comparatie cu dietele "Shoc" de 500-600 calorii.
Si dupa cum am spus nu promite
miracole.
Te invidiez pentru caldura.
Eu nu sunt prietena cu frigul.
Unii vor in Carraibe,eu vreau in Cuba :)
Acolo mananci fructe si muzica pe paine.
Nu-ti trebuie multe haine si nu exista invidie.
Toti sunt la fel de saraci :)
Dar ce fericire sa dansezi ,sa-ti fie cald,iar fructele si marea sa
cada peste tine.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails