Powered By Blogger

miercuri, 21 aprilie 2010

Dieta Ziua a X a

Ei, a venit si ziua a X a.
E miercuri si ma simt excelent !
Zece e un numar frumos.De cate ori ni l-am dorit in catalog.
Dar pentru ca eu trebuie sa ma notez singura,imi dedic una din melodiile mele favorite.
Sper sa va placa si voua :)
Owl CIty.....Fireflies :)



Ei,acum ,dupa ce m-am laudat singura,pot sa scriu si meniul acestei zile.
Iata-l :

Mic dejun

- un iaurt,2 felii de paine integrala,2 lingurite dulceata
- un ceai

Eu am mancat doar o felie de paine cu iaurt,fara dulceata.
Nu mi-e foame dimineata.
Foamea imi da tarcoale seara,dar o sting cu ceai.

Pranz



- orez cu dovlecei,rosii,branza feta
- un fruct

Eu am calit in Wok o ceapa taiata marunt si un dovlecel .
Am pus sare,piper si un catel de usturoi.
Am garnisit cu orez basmati si cu 2 rosii.Deasupra cateva firimituri de branza feta.
E o bunatate.
In spate.....orez cu oua ,portia omului :)

Cina

- Supa de legume si un bol de branza slaba.

M-am gandit la supa asta din timp si am luat ciuperci.
Am facut o

Supa Crema de Ciuperci cu dovlecei.



Am calit in f.f.putin ulei,o ceapa mica,ciuperci pleurotus,un morcov ras si un dovlecel mic.
Dovlecelul l-am pus pentru a da consistenta,fara calorii.
Oricum nu a influentat gustul.
Am adugat apa,sare,piper rosu.
Dupa ce au fiert legumele,le-am facut pure in blender.
Sa te lingi pe degete nu alta.
Ce e drept e drept.
A fost mai mult crema decat supa :)

Asa ca pot spune cu mana pe inima ca a fost o zi de nota 10 !

4 comentarii:

MONONOKE KITCHEN spunea...

Pai felurile aiestea-s bune tare,
iar daca sunt si dietetice...
n-avem ce sa mai cerem!

sarah spunea...

se pare ca dieta functioneaza.blugii s-au fixat cum trebuie,in urma verificarii cantarului ai slabi ,ce mai o dieta de nota 10!succes in continuare si multi pupici (oare sunt buni la dieta pupicii?nu prea cred ca tin de foame dar macar incurajeaza)

Lia spunea...

Mononoke,

Ai dreptate.De multe ori suntem tentate sa credem ca o mancare nu poate fi buna,fara carne,smantana,
sosuri.....
Ei bine.
M-am convins ca putem face mancare
dietetica,buna si foarte apetisanta.

Lia spunea...

Sarah,

Pupiceii ajuta, si inca foarte mult.
M-as bucura sa vad peste un timp,
" Dieta Lia" :)mentionata si incercata.
Multumesc mult pentru incurajari.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails