Powered By Blogger

sâmbătă, 30 iunie 2012

Tarta cu dovlecei si cimbru



Dovleceii mei din gradina sunt mai tarzii anul acesta .
Nu din  pricina lor dragutii ,ci din pricina mea ,a vremii  ploioase care a fost ,sau din cauza  samantei pe care am plantat-o prima oara si care nu a rasarit .
Asa ca am insamantat a doua oara si acum abia infloresc .
La piata insa ,precupetele se lauda pe tarabe cu dovlecei care mai de care mai tineri si mai frumosi .
Am gasit printre ei ,doua exemplare din soiul cu coaja galbena . Aratau atat de bine ,incat i-am facut urgent vedete intr-o tarta .

Ingrediente pentru 4 persoane 

Pentru crusta :

250 g faina
100 g unt
1 galbenus
50 ml lapte
sare

Crema :

3 oua
300 g smantana
20 g unt moale
sare,piper
putina nucsoara

Deasupra punem :

rondele de dovlecei
rondele de ceapa rosie
frunze de cimbru




Facem un aluat din ingredientele pentru crusta .Eu am folosit faina de ovaz si mi-a iesit o crusta tip biscuit .Crocanta si sfaramicioasa .
Punem aluatul la rece 30 de minute.
Am facut apoi crema din cele trei oua ,batute cu sare ,piper , nucsoara ,smantana si untul moale .
Am intins aluatul pe masa infainata , dandu-i o forma rotunda ,putin mai mare decat forma pentru tarta ,astfel incat atunci cand am transferat aluatul ,acesta sa acopere si peretii ei .
Crema de smantana se toarna peste crusta si apoi ,am asezat rondelele de dovlecel si cele de ceapa .Deasupra am presarat frunze de cimbru.
Se coace la cuptor 35 de minute la 175 de grade ,pana cand crusta prinde putina culoare si se desprinde de peretii formei ,iar crema se incheaga ,pastrandu-si bine forma .
Pofta buna !


15 comentarii:

catkitchen spunea...

Tarta ta are o culoare fenomenala !!! Am stat si m-am uitat la ea pana m-am saturat !! ;)

Andreea spunea...

Cat de frumos colorata e! Sunt sigura ca e si delicioasa, dar culorile m-au ucis! :)

Lulu spunea...

Arata delicios!!

Lia spunea...

@ Cat,
@ Andreea ,
@ Cookie ,

Multumesc ,ma bucur ca va place .:)

Antonina spunea...

Am citit titlul si cand am intrat pe link m-au izbit asa niste culori de cheesecake! Arata apetisant rau! Deliciosenie nu gluma! pupici

sara & Miki spunea...

O bunatate... se vede si fara sa gusti. Pup!

Haplea spunea...

Wow ce bunatate de tarta ai acolo...Sau ai avut...

FLORY spunea...

Grozava,frumos colorata si cu siguranta delicioasa!Pupici

Any spunea...

Superbe culori si sunt convinsa ca a fost super extra buna!

Andreea spunea...

Arunca si la mine o felie d-asta! Arata infernal de bine! Pup!

The Wandering Oltean spunea...

Superb arata! Nu am mai vazut asa culori

Rosita Vargas spunea...

una tarta espectacular me encanta,abrazos y abrazos.

Lia spunea...

Multumesc dragilor ca ati trecut prin casuta mea ,ca v-a placut si ca ati "comentat "....de bine . :)

lauralaurentiu spunea...

Splendid arata tarta ta iar lista ingredientelor chiar ma inspira... cred ca le inspira si pe bietele-mi papile ca m-am trezit inghitind in in sec :)).Felicitari!

Lia spunea...

Multumesc mult Laura .
Ma simt ca un paun acuma cu asa un compliment venit din partea ta . :)
Pup .

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails