Powered By Blogger

vineri, 8 iunie 2012

Caise grillate




Din ciclul "Mic dejun cu dragoste " , va prezint astazi ,Caisele grillate .
Le-am facut cu ce-am gasit prin batatura si dupa cum m-a dus inspiratia.
Nu va spun nimic despre gust .
Va las sa-l descoperiti singuri .:)

Ingrediente :

cateva caise coapte
branza telemea partial desarata
samburi de nuca
miere de albine de Padure
frunze de cimbru

Taiem caisele in doua cu un cutit ,scotem samburii si le grillam sec , fara ulei , doua minute intr-un teflon. 
Prajim in teflon si cativa sambri de nuca .
Taiem branza telemea in bucati potrivite si ...incepem sa construim soldateii :




- o jumatate de caisa grillata,o bucata de telemea,un sambure de nuca,cateva picaturi de miere si frunzulite de cimbru .


Gustul ?
Hmmmm.....

Nu pot decat sa va ofer o muscatura . :)




17 comentarii:

Andreea spunea...

Arata excelent si sunt sigura ca e minunata combinatia de arome despre care nu ne spui nimic. :D

coco spunea...

vaiiiii...ce-s minunile astea ???

DiaMar bucataria galbena spunea...

Caisele imi plac foooooarte mult,asa ca servesc si eu.
Te pup!

Ioana V. spunea...

super faina idee! Pup

Dana2dor spunea...

Draga mea Lia, mi-ai facut o pofta de numa! Ma voi duce iute in piata sa cumpar caise pentru micul dejun de week-end :) Pup si un sfarsit de saptamana excelent iti doresc!

pansy spunea...

curata dragoste ! la prima vedere!

The Wandering Oltean spunea...

Acum, asta DA! Si pozele .. nu mai vrbim.

Dupa mintea mea, asi face unele si cu orice brinza cu mucegai.. ca sunt inebunit dupa ele :)

Any spunea...

M-ai terminat! Neaparat o sa le fac.

Lia spunea...

Andreea ,

Trebuie musai sa incerci .:)

Lia spunea...

Coco ,

Sunt minunile verii .:)

Lia spunea...

Dia_Mar ,

Pup you back . :)

Lia spunea...

Alinutzika ,

Sunt bune rau .
Ma bucur ca-ti plac . :)

Lia spunea...

Dana ,

Multumesc pentru vizita .
Te pup si-ti doresc si eu un W/End fain .:)

Lia spunea...

Pansy ,

Da asa e .Love at first sight .:)

Lia spunea...

Oltene ,

Si mie imi place branza cu mucegai ,dar nu aveam in casa ,asa ca am pus telemea .
Sa stii ca gustul ei usor sarat s-a pupat de minune cu aroma caisei si dulceata mierii .Iar nuca ...Hm ..e
cireasa de pe torta . :))

Lia spunea...

Any ,

Pai la voi acum sunt caisele in plin.
Ale mele veneau tot din Italia .:)

feldefel.arts spunea...

Pi dap, sa vezi tu ce ma asteapta acu, ca le vazu Omu' :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails