duminică, 17 aprilie 2011

Moristi de vant



O duminica de Aprilie .O saptamana inainte de Pasti.
Pe ulita mea e soare,pruni infloriti,papadiile se pregatesc sa-mi murdareasca pantofii cu polenul lor galben si lipicios.
Mustele zboara bezmetice,albinele isi dezmortesc picioarele.
In curti,nici o miscare.Nimeni nu trece pe drum.
E dupa masa.Timpul siestei.
Stau afara  si contemplu moristile de vant.Ultima achizitie.
Pana mai ieri le consideram cam chicioase,dar acum,de curand am aflat ca sunt o metoda ecologica si noninvazia de a trimite cartitele mai departe de gradina mea de legume.
Asa ca le privesc cu speranta.Mi se par frumoase,haioase si vazand cum se invart,mi-as dori sa inalt zmee.
Vantul adie usor,cerul e albastru,iar eu fac planuri.
Planuri pentru saptamana viitoare si pentru zilele care vor urma.
Piscot se lafaie la soare.S-a tolait pe pamantul cald si se alinta.Mi-e lene sa ma ridic sa merg dupa aparat sa-i fac o poza.
Mai stau un pic la soare.
E  liniste si as vrea sa opresc clipa in loc.
Ma mai uit o data la moristi ,de data asta cu ochi de copil si inteleg ce putin ne trebuie sa fim fericiti.






Daca ati zambit,inseamna ca ati impartit fericirea asta cu mine.:)
Sa fiti iubiti !


15 comentarii:

retete- ina spunea...

ce frumos e la tine acolo,mi-ar place sa stau macar o zi in atata verdeata,moristile sant foarte simpatice

Bunica spunea...

Ah Lia ce iti invidiez gradina cu moristi, ulita, pisicu...
Soarele parca e mai stralucitor si iarba clar e mai verde si mai frumoasa pe o ulita linistita decat pe o strada din bucuresti
Abia astept sa vina sambata, sa merg si eu la tara, sa stau tolanita la soare!

maya spunea...

Eu am zîmbit cu gura pîna la urechi,si m-am simtit alaturi de tine...ca taaaare frumos mai povestesti! :*

Lia spunea...

Ina,

E paradisul meu.
Sunt sigura ca si tu ai coltul tau de paradis.:)

Lia spunea...

Cristina,
Deci in weeck end esti la aer curat.:)

Lia spunea...

Maya,

Eu m-am gandit la tine Duminica privind la moristi,pentru ca pontul cu cartitele e de la tine.:)

pansy spunea...

piscotico,premiile de paste te asteapta sa le vezi !

Bunica spunea...

Daaa...aer curat si (sper eu) soare mult si iarba verde si deasa :D
Si un gratar delicios, rasete de copii, o bere rece si un Paste tihnit :)
Pup!

Mihaela spunea...

Ce dragute sunt moristile, si intradevar, ne trebuie asa putin sa fim fericiti :) Imi place mult cum scrii, sper sa stea cartitele departe de rosii si ardei!

mariette spunea...

Paste fericit si delicios iti doresc!

boscodina spunea...

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

Lia spunea...

Pansy,

Multumesc din suflet !
Te pup.

Lia spunea...

Cristina,

iti doresc un Paste fericit si linistit,alaturi de toti cei pe care ii iubesti.:)

Lia spunea...

Mihaela,

Deocamdata nu mai am nici un musuroi in gradina.
Sa vedem ce va mai fi.:)

Lia spunea...

Boscodino,

Iti multumesc din suflet pentru urarea calda.
Te pup.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails