Powered By Blogger

duminică, 21 februarie 2010

Blogosfera


Dimineata de iarna,
Sunt clipe cuminti,
Doar mintea ma doare,
De ganduri fierbinti !

.......................................................................................................................
Ganduri fierbinti pe care vreau sa le impartasesc cu voi.
E primul pas...usor,tremurat,alunecos.

Ma tin de peretii virtuali si invat sa merg.
De ce Blogosfera ?
Habar nu am.Cred ca am sa-mi dau seama pe masura ce mersul meu se va transforma in sprint.
De ce un Blog ?
Pentru mine,pentru cei care ma iubesc si ma sustin.
Pentru nepotii pe care inca nu ii am.
Ciudat cum "vidul" acesta ma face sa ma simt mai putin efemera.
O casa virtuala,cu multe animale,caini,pisici,o gradina cu multe flori si o terasa cu grill.
Suna ca un anunt imobiliar ?
Nu .
E casa unde va invit virtual,sa pasiti in eter la o cafea sau la picnic.


                         Va astept cu drag,
                                    


                                Lia



3 comentarii:

Anonim spunea...

Lia,

Iti doresc succes in blogosfera.
Casa virtuala de piatra,cu
pereti din sticla.
O casa vesnic plina de prieteni !

Lia spunea...

E primul comentariu postat de mine.
Asa ca imi multumesc mult !:=)

A fost o "proba de microfon",sa vad
cum merge.

geta spunea...

BINE CA TE-AM GASIT!IMI PLACE TARE BLOGUL TAU!LA MAI MULTE POSTARI!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails