Powered By Blogger

luni, 7 noiembrie 2011

Joyeaux anniversaire , Mame Binta !




Ne despart  peste 5000 de km ,mult pamant si apa ,dar sentimentele si gandurile bune nu au nevoie de bilet de avion .
Ieri,in vestul Africii o dulceata de fetita pe nume Mame Binta a implinit un an .
Papa , sa-ti traiasca printesa , sa fie binecuvantata cu tot binele din lume si sa va aduca numai fericire .
Astrele au fost de partea ei ,iar ursitorele au facut-o puternica si frumoasa .Oricine o vede se topeste de drag .


Noi am fost  alaturi de voi cu gandul si cu fapta . :)
Am facut un Velvet cake si i-am urat intr-un glas :





           



16 comentarii:

Antonina spunea...

Cat de dulce e papusa!! Sa creasca mare, sa fie fericita si norocoasa!! Minunat tort Lia!!! Raurile alea de cioco.. sunt exact pe placut meu!! pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

"La multi ani" sarbatoritei.Tortul este pe placul meu asa ciocolatos.

Lilly spunea...

Cuvintele scrise de tine sunt cuvinte pline de dragoste.Dragoste de care orice copil are nevoie.La Multi Ani, MB!

Lia spunea...

Va multumesc in numele lui Ma-Binta
cum o alint eu si am sa transmit parintilor urarile voastre .
Sper ca intr-o zi sa o pot strange in brate . :)

Irina spunea...

Joyeux anniversaire! Frumos tort!

Liana10 spunea...

Wauu...ai o nepotica in indepartata Africa?? Ma gandeam ca Mame Binta o fi vreo bunica...asta pana am vazut poza!
Vreau sa-ti zic ca eu am 8 copii afro-americani in bloc si ii iubesc pe toti, ma joc cu ei, ne uitam la desene impreuna...is tare dulci, la fel ca Ma-Bita! Sa va traiasca, La multi ani fericiti si sanatosi ii doresc, iar tie, sa-ti vezi visul cu ochii! puup

La-Chef-A spunea...

La multi ani, Ma-Binta! Sa cresti mare si sa fii sanatoasa. Stiu ca si tie iti pare rau ca nu esti mai aproape de bona Lia :)

Lia spunea...

Irina ,

Multumesc .
Tortul e mai mult simbolic .
Dar a fost un mesaj de Bucurie . :)

Lia spunea...

Liana ,

Tare mi-ar fi placut sa fie nepotica mea . :)

E fiica unui prieten drag .Prietenia noastra dateaza de 30 de ani . :)
Si e primul lui copil . :))

Lia spunea...

La chefa ,

Vai cum as mai smotoci-o .Cred ca e mai bine ca-i as departe . :))

feldefel.arts spunea...

Sa traiasca capucina!

retete- ina spunea...

bun tort,frumos gand,felicitari

catkitchen spunea...

La multi ani micutei !!!!! ... tortuletul este delicios, iar gestul ffff frumos !!!

Lia spunea...

Fetelor va multumesc frumos inca o data in numele Ma-Bintei .:))
La atatea ganduri frumoase si felictari,sunt sigura ca" aura "ei de ingeras straluceste mai frumos ca niciodata .

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

la multi ani, frumusete!

gaby_d spunea...

Wow cum arata!
Si tortul si micutza!
La multi ani!
Pup cu drag, rar mai apuc sa colind blogosfera :(.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails