Powered By Blogger

luni, 24 octombrie 2011

Ficatei de pui cu ceapa ,pure de mazare si mere


Azi am gatit ceva rapid ,satios si incredibil de gustos. 
Bineânţeles ,daca va plac ficateii.
Am pus de dimineata punga cu ficatei la decongelat in frigider .
Pe la 11 ,am curatat 4 cepe .
Am pus ulei intr-o cratita ,ceapa taiata solzisori si ficateii spalati si scursi bine de apa .Am acoperit cu capac si am lasat  la foc mediu 30 de minute .
Mancarica de ficatei trebuie supravegheata,pentru ca se poate prinde.La nevoie se mai adauga ulei ,dar niciodata apa .
Cand ficateii par "fierti" in abur ,adaugam sare,piper si o lingurita cu varf boia dulce .Mai lasam pe foc 15 minute.De data asta fara capac , pana prind culoare frumoasa si ceapa devine sticloasa.Incercati sa nu invartiti prea mult ficatii,pentru ca se dezintegreaza si apoi arata dizgratios.
Pentru pureul de mazare ,am folosit cea mai rapida metoda.
Am pus in blender mazare fiarta din conserva ,(scursa de apa) ,putin unt moale, putina apa calda,sare,piper,un catel de usturoi si daca va place putina nucsoara si marar verde .L-am pasat pret de 3 minute si gata pureul .Jonglati consistenta pureului cu ajutorul apei .Inainte de a-l servi se incalzeste .
Pe post de muratura ,felii de mere Jonathan care se pupa perfect cu ficateii de pui.
La 11:45 masa era servita . :)
Rapid si bun.
Pofta buna !


Cu reteta asta ,particip la :

"Calendarul de advent Zazuzesc "   
,despre care puteti citi mai multe aici .

O idee creativa care m-a atras din prima clipa .
Zazuzo ,eu vreau sa faci doua calendare  . :))


25 de comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

da! ficaciori cu mar egal loveee!

Lia spunea...

La 14:30 am postat ,la 14:44 ai comentat .
Asta a fost telepatie curata . :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare buni sunt ficateii.Pup!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

hahah, da, ti-am zis, suntem culmea! si impreuna chiar ca reusim sa facem doua calendare, nu unu :)))! oricum, reteta este de mare deliciu!

Lia spunea...

Zazuza ,

Daca ma mai taie capul sa fac ceva conform cu calendarul ,poate un dulce ,.....mai trimit .
Vezi tu apoi cate calendare faci.:)
Te pupez .

Lia spunea...

Dia ,

Sa stii ca-s tare buni .E mancare de iarna perfecta .
Vai cata modestie ma bantuie . :)
No ce sa fac daca mi-a placut . :)) ,

Lia spunea...

Dia ,

Am intrat pe blogul tau si nu pot sa comentez la gogosarii caramelizati .
Firar sa fie de Blogger ca iar face figuri . :(

Anonim spunea...

Prezentare apetisanta, eu nu sunt prea buna prietena cu ficateii, o intrebare am totusi, cum de nu a iesit piureul verde?

pansy spunea...

uite ca io iure de mazare n-am facut niciodata !dar timpul nu-i pierdut.Mere si ficatei ,bun,bun..!

Lia spunea...

Pansy ,

Timpul nu-i pierdut . :)

Lia spunea...

Bogdana ,

Daca foloseam mazare verde congelata si putin trasa la tigaie ,iesea verde .
Eu am avut mazare "rehidratata" .
Asa scrie pe conserva.Inseamna ca a fost uscata si apoi fiarta.Asa ca a pierdut ceva din culoare .Dar ca si consistenta e perfecta .
Seamana cu fasolea frecata .

sara & Miki spunea...

Sunt asa buni ficatei... imi plac. E o idee cu mere. Pup!

Unknown spunea...

eu vin cu berea/ vinu' ce vrei :D ....si papam TOT, ca tare bine suna si arata :D

Lia spunea...

Elena ,
Si cu vinul si cu berea se poate ? :))

Din bucataria mea spunea...

Arata super bine!!!Ce pofta mi-ai facut:)Pup!

sarah spunea...

papa delicioasa si la foc automat.chiar n-am incercat combinatia ficatei cu mar.dar voi repara aceasta greseala.pupicei

Anonim spunea...

Ahaaaa, am inteles acum :)

Lia spunea...

Sarah ,

Inceraca si nu vei avea regrete . :)

Antonina spunea...

Valeu cat de bine poate sa arate!! daca vede al meu ca i-ai lasat ficatului sos.. ma trimite la tine sa vaz cu ochii mei ca se poate ;)) Doar ca mie imi plac mai aprinsi.. lui cu sos.. asa ca mega like!;) pupici

Maya spunea...

Lecker, lecker, lecker!

Lia spunea...

Maya ,


Danke,danke,danke ! :)

Haplea spunea...

Arata tare bine mancarica.

Lilly spunea...

Si noua ne plac fructele combinate cu carne.Aici merele "degreseaza" bine ficateii.Punt ochit, punt lovit!

Lia spunea...

Haplea ,multumesc . :)

Lia spunea...

Lilly ,

Pai de aia suntem noi sorelle ,ca avem aceleasi gusturi .:))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails