Powered By Blogger

miercuri, 18 mai 2011

A inceput Concursul. Votati si castigati !





Fetelor,daca am intrat in hora,trebuie sa joc.
Saptamana trecuta ,la invitatia celor de la Diva Hair,am intrat intr-un concurs .
Diverse retete pentru diverse diete.
Nu m-am gandit prea mult nici la premii,nici la modul de votare,nici nu stiam ca se va vota pe un cont Facebook .

Pur si simplu am vrut sa onorez invitatia.
Astea-s regulile concursului.Asa ca mergem mai departe.

Asta este reteta cu care particip :

Oua in cuib : http://povesticulinare.blogspot.com/2011/05/oua-in-cuib.html




Daca va place ,va rog sa-i dati un Like, aici :


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150303299152907.418847.337353132906

Si sa lasati un scurt comentariu.
Cei care voteaza primele doua retete care vor acumula cele mai multe voturi, intra in tragerea la sorti pentru doua vouchere oferite de catre Carespot, fiecare in valoare de 100 de lei prin tragere la sorti. .

Multumesc anticipat tuturor celor care "cuibaresc " cu mine. :)))




16 comentarii:

janet spunea...

O salata grozava,sper sa te numeri printre castigatori!
O zi buna!

yaya6 spunea...

ah ce buna trebuie sa fie,succes

Cristina's World spunea...

Bafta!
Nici nu ma gandesc sa nu castigi :)

arcadia spunea...

Bre, am intrat, am click-uit pe poza cu cuibarul tău, dar nu mă lasă nici să comentez nici buton de like nu am. Ce mă fac? :(

Lia spunea...

Carra,
trebuie sa fi logata ca utilizator de Facebook.
Dupa aia iti apare si butonul de Like.

Lia spunea...

Fetelor,
Multiumesc pentru sustinere.
Sa castige cel mai bun . Dar sa vedem cum merg...voturile.:)
Foarte multi nu au profil pe Facebook.Si totul depinde de asta.

Bunica spunea...

Sper ca mai pot sa te sustin si n-am ajuns la spartul targului! Multa bafta!!!

Lia spunea...

Cristina,

Multumesc mult.
Nu stiu cum va fi,ca eu abia saptamana asta mi-am facut profil pe Facebook si nu am inca destui prieteni . :)
Stii si tu cum merg lucrurile astea.
Sincer daca stiam regulile jocului,nu ma bagam .
Dar daca am intrat in hora,trebuia sa joc.

Mrs. Green Foot spunea...

Tu, zici ca is bolanda! Sunt conectata pe facebook, dau click pe poza ta, dar tot nu te pot vota/comenta :( Unde gresesc?

Lia spunea...

Piciorus,

Mi-au spus si alte fete ca nu reusesc sa voteze.
In mod normal daca esti logata pe Facebook,dupa ce dai clik pe poza,
In partea stanga jos (pe poza) ar trebui sa-ti apara un Like si Comment

Daca stiam ca-i asa complicat de botat nu ma bagam.
Te pupesc si noi sa fim sanatoase.

Vezi ca am inceput sa ma tratez c u trifoi rosu. :))

Mrs. Green Foot spunea...

Am reusit Lia! Trebuia sa dau like pe pagina lor si apoi mi-au aparut butoanele de like si comment pe poza ta. Cam urata metoda folosita de ei de a cersi like-uri...

Bafta!
pup

Mrs. Green Foot spunea...

PS: Trifoi rosu? pentru noroc sau cum?

Lia spunea...

Piciorus,
Stiu ca e urat si zau ca nu am stiu in ce ma bag,pantru ca nu au explicat clar cum se va vota.
Eu nici macar nu aveam profil pe Facebook.
Iaca ca m-am ales acuma cu unul,de parca nu aveam destule pe cap. :)

Te pup si mersi de rabdare si intelegere.

Lia spunea...

Trifoi rosu pentru sanatate ...:)

arcadia spunea...

Lasă, nu era doar atât! Până nu pupai mâna organizatorului concursului nu puteai mişca un deşt.
M-am prins până la urmă :)

Lia spunea...

Carra,

Am aflat intre timp si eu ce trebuie pupat. :)
Semnat :

O naiva . :)))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails