Powered By Blogger

duminică, 12 mai 2013

Bujorii mei




Bujorii sunt florile mele preferate.

Sunt mari, catifelati, au un parfum fin si daca-ti afunzi fata in ei, simti cum te mangaie.
Poate ca nu i-as iubi atat, dar mi-au intrat in suflet an dupa an inca din copilarie.
Bunica paterna imi aducea in fiecare iunie de ziua mea,cate un buchet de bujori din gradina ei si alaturi de ei,invelita in hartie alba, o prajitura cu foi cu miere si crema de lamaie care se topea in gura.
Combinatia asta de crema de lamaie si parfum de bujori o port mereu in suflet.
Anul acesta a fost foarte cald si bujorii au inflorit mai repede.
Acum locuiesc eu in curtea bunicii si ea de acolo de sus se bucura ca ei infloresc in fiecare an pentru mine.
Mai am o tufa de bujori mai tarzie ,cu flori roz care a rasarit fara sa o planteze nimeni,unde credeti ?
Pe mormantul bunicii care e in gradina de peste drum.
Cred cu tarie ca erau si florile ei preferate desi nu mi-a spus asta niciodata.
De fapt nici nu cred ca o femeie simpla de la tara ar fi putut avea o floare preferata.
"Toate-s frumoase maica,ca doar sunt de la Dumnezeu."
Cred doar ca bujorii i-au fost mai aproape de suflet.Un suflet bun,bland si cald care si-a ales singur floarea eternitatii.
Azi m-am gandit foarte mult la ea,asa ca ii trimit in eter bujori din gradina noastra.














10 comentarii:

Liana10 spunea...

Si la mama, la sat, in prima zi de Paste, erau deja infloriti...frumosi-s!!

sara & Miki spunea...

Minunati... o floare superba!

Maya spunea...

Abia astept sa înfloreasca si ai mei. Am trei tufe mari, din astia ca ai tai, care-s pline de boboci si înca doua tufe mici de anul asta, cu bujori roz. Nu stiu însa daca fac deja flori. Probabil ca nu, dar la anul sigur :)

decoratiuni de gradina spunea...

Niste flori incredibile de frumoase! Ai mei nu au inflorit :(

cantare electronice spunea...

Superbe flori!

carucioare copii spunea...

Stie cineva in ce perioada infloresc? Eu ii am de 1 an si nu au inflorit niciodata :(

Mihaela spunea...

Superbi bujori ai, Lia! Si mie imi plac asa mult, iar acum ca ne-am mutat la casa am pus radacini, care au crescut micute. Dar alaltaieri nu am putut rezista si am cumparat unul mare cu bumbi deja. Cam scumput, dar intr-o saptamana doua o sa am si eu, tot culoare din asta trandafirie. Mai ramane sa ii perfectionez si pe cei din gum paste :)

Lia spunea...

Mihaela ,

Sa ai noroc la ei !
A meritata sa dai banii pe cei cu boboci,pentru ca daca pui plante mici,le ia cativa ani pana fac prima data flori.
Cat despre cei din pasta ,sunt sigura ca iti vor iesi perfecti,pentru ca tu ai maini de aur.
Te pup.

roxana spunea...

Nu stiu ce m-a emotionat mai mult: povestea frumoasa a bujorilor bunicii, duiosia cu care i-ai creionat portretul sau faptul ca acum tu locuiesti in curtea ei, si astfel(inca) va bucurati impreuna de generozitatea si prospetimea acestor flori minunate!
Mi-ai incalzit sufletul Lia, intr-o zi racoroasa si ploioasa de mai. Multumesc si sa te bucuri de bujorii bunicii pana la adanci batraneti!
Te pup cu drag.

Lia spunea...

Multumesc mult Roxana .
Te pup cu drag si eu.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails