Powered By Blogger

luni, 5 iulie 2010

Medalioane cu vinete




E vremea vinetelor tinere,suple,cu pulpa carnoasa si samburei mici.
Sunt perfecte pentru retete delicate.
M-am gandit sa impart cu voi aceasta bunatate.
Medalioane cu Vinete

Avem nevoie  :

-o vanata mare,sau 2 mai mici-aprox 400 g
-2 oua,
-faina,pesmet
-200g mozarella,sau orice branza care se topeste frumos la cuptor
-rosii sau pulpa se rosii depelate
-sare,piper,busuioc,ulei de masline
-ulei pentru prajit




Procedimento  :)(asa spune o prietena naturalizata in Italia )
Am taiat vinetele felii,fara a le curat de coaja.
Le-am sarat ,piperat si le-am lasat pe servetele sa transpire.




Am pregatit ingredientele pentru pane.
Faina,ouale si pesmetul.


Am imbracat vinetele in rochite si le-am bronzat in ulei,pe ambele fete.






Am pregatit vasul.L-am uns cu putin ulei si apoi am asezat vinetele.
Pe fiecare medalion,se pune o bucata de mozarella,o rosie sau rosii cuburi depelate.
Parfumati medalioanele cu frunzulite de busuioc,sare ,piper si cativa stropi de ulei de masline.
Asa arata inainte de a le da la cuptor.





Dupa 15- 20 de minute sunt gata.
Pofta buna !




Le-am facut de-a lungul timpului in mai multe variante.
Aici,presarate cu samburi de nuca .
Am pus lang ele o garnitura de orez,si am inlocuit busuiocul cu salvie.
 
 
Yo-te cum se-ntinde branza :)



20 de comentarii:

geta spunea...

doamne cum arata...am sa fur reteta...

Olgutza spunea...

Branza aia nu se intinde oare pana la mine? :D
Arata dumnezeiesc... le notez ca imi plac vinetele de mor :)

Cana cu Cirese spunea...

imi ploua in gura .... in weekend experimentez si eu! muștumesc pentru vizita si comentariu ... si pt ca veni vorba de cirese, mama cand era mica manca compot de cirese (sau visine?) cu mamaliga... chiselita! cum o fi?

lulu spunea...

Lia, chiar ma intrebam ce mai pui la cale! Si acu' vaz! Sunt cuceritoare vinetele tale adolescentine. Mi-a placut cum le-ai descris!Trebuie sa pun si eu de o implementare...
O seara buna!

Mrs. Green Foot spunea...

Fac des vinete pane, dar nu m-am gandit niciodata sa le dau la cuptor cu o portie de mozzarella. Maine fac si eu o tura :) Mersi de idee!

Craita spunea...

sunt grozave ca cina sau un aperitiv spectaculos

Lia spunea...

Geta,esti un "hot" bine venit :)

Lia spunea...

Olgutzo,
Sa stii ca se intinde....

Lia spunea...

Ciresico,
Sa stii ca si tata manca mamaliga cu magiun de prune.
Eu cred ca "delicatesele"astea erau deliciile copilariei lor.
Bunica manaca paine de casa cu prune.
Asta am incercat si eu si e Bun.

Lia spunea...

Lulu,
Merita implementate :) ca sunt delicioase.

Lia spunea...

Cu mare placere piciorus.
Si eu fac paneuri din tot ce prind.
Dovlecei,ciuperci,vinete....

Lia spunea...

Goldie,
E fain ca poti sa le pregatesti
cu cateva ore bune inainte si
sa le pui la cuptor cand vin musafirii.

sarah spunea...

nici nu mi-a trecut prin cap ca din vinete se poate face un asa deliciu.promit solemn sa incerc reteta aceasta cat de curand.doar sa pacalesc pe cineva sa mearga la piata sa cumpere niste vinete.urasc sa merg la piata :P
pup cu drag

Lia spunea...

Sarah,

Pupiu Back :)

Anonim spunea...

Poftangiu… Nu sunt un răsfăţat al vinetelor de sezon, fragede şi fără de seminţe, însă provocarea de a le taia şi îmbrăca în rochiţe de faină a fost atât de puternică încât am purces, pas cu pas, - conform indicaţiilor doamnei Lia, - la transformarea lor în merinde de soi... Am pândit cuptorul şi, cu ochii pe ceas, de era să fac strabism, am extras la timp tăviţa, alchimia dovedindu-se a fi nu numai rumenă dar şi prevestitoare de subtile voluptăţi gustative.
Mi s-a confirmat ulterior că aşa este şi, hapsân, le-am mâncat pe toate. Ăl mare era plecat... Am facut si poze. De postat le-am postat pe blog, ca aici nu stiu..b

Lia spunea...

CJ

Ma bucur enorm cand devin
"Sanda Marin",pentru pofticiosi.

retete- ina spunea...

medalioanele sant super,arata si bine

Lia spunea...

Multumesc Ina.

aditzu spunea...

in 5 minute ies din cuptor. arata superb si degaja o aroma....moama ce foame am

Lia spunea...

Aditzu ,

Cum au fost ?
Bune ? :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails