Powered By Blogger

duminică, 8 mai 2011

Frigarui fara foc !



Va place Maroco ?
Eu recunosc ca il jucam cu placere in copilarie.
As face-o si acum,dar nu mai am betisoare.Am vazut ca sunt .Trebuie sa-mi cumpar .



Astazi,Omul m-a provocat sa facem aceste frigarui care m-au dus cu gandul la joc.
Si ceea ce am facut noi ,tot o joaca a fost,pentru ca ne-am apucat sa insiram pe betele de frigarui  margele :

- rosii,oua de prepelita,mozzarella,masline umplute cu somon si carnati de casa.

Oh ,  viata, viata

by Lia


Oh viata ,viata ,
Esti subtire ca o ata .
Hai barbate amandoi ,
Sa-nsiram margele noi .
Sa-nsiram povesti gustoase ,
Pentru dimineti frumoase .
S-ansiram margelele ,
Luna si cu stelele .
Tinem ata amandoi ,
Si o tesem in razboi .
O toarcem cu caieru ,
O-nvartim cu flaieru .
Se rupe haina pe tine ,
Ata noastra inca tine .




E si uite asa ne-am amintit si de copilarie , ne-am distrat si am mancat frigarui fara foc.
Pofta buna !
Si la cat mai multe mic dejunuri cu dragoste.




9 comentarii:

Ana Maria Ciolacu spunea...

Cat de frumoase sunt !!!! <3<3<3 Pupici !

sara & Miki spunea...

Ai dreptate, betele de frigarui aduc cu cele de la Marocco. Si eu nu am mai jucat din copilatie. Ma gandeam ca nu mai stie nimeni de acest joc.
O sapatamana frumoasa1

Liana10 spunea...

Nici eu nu am mai jucat Marocco din copilarie...frumoase frigarui, sa tooot mananci...cu dragoste, evident! ;-) pup

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

si uite cum gastronomia uneste familia :)! arata foarte bine, sunt bune chiar si pentru o petrecere!

Lia spunea...

Ana,

Frumoase si distractive . :)

Lia spunea...

Sara,

O saptamana frumoasa tie si lui Miki,ca si voi insirati margelele impreuna . :)

Lia spunea...

Liana,

E un motiv de bucurie.
Poti sa le insiri si cu copiii. :)
Pup you back. :)

Lia spunea...

Zazuza,

Sa stii ca am stat pe ganduri daca sa le trec la Mic dejun,sau la Aperitive.
Apoi am optat pentru prima varianta ,sa fie in ton cu realitatea zilei . :)

Bunica spunea...

Mmmm ce margelute frumoase si delicioase :D
Mi-ai dat o super idee, sa ma joc cu baietelul meu :) Buline colorate :)))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails