Powered By Blogger

luni, 16 mai 2011

Eurovision 2011



Dragi baieti si fete,au trecut doua zile de la terminarea Eurovisionului si eu tot nu ma dumiresc.
De ce a luat Azerbaidjanul premiul cel mare ?
Nu sufar de patriotism de prost gust.Oare patriotismul poate fi si asa ?
Melodia noastra de anul acesta nu a fost nici cea mai buna nici cea mai rea cu care ne-am prezentat in decursul anilor.
Nu stiu daca merita mai mult decat locul 17,dar Azerbaidjaul din punctul meu de vedere cu greu ar fi trecut de preselectii.
Doi tineri,puri si albi,canta I am

          Running Scared
         o,oh,oho !



Anul trecut am pariat pentru Germania iar acum doi ani pentru Norvegia.
De Alexander Ribak ma indragostisem.
Si se pare ca nu numai eu . :)

Hai sa-l mai ascultam o data  cu :

Fairytale



Melodia de anul acesta a celor de la Hotel FM,a semanat ca ritm si energie cu cea a lui Alexander ,poate un pic mai slagarel.

Change




Italia,a avut o melodie pe sufletul meu.

Follia d amore : 



Franta a trimis unul din cei mai cotati tineri tenori
Amaury Vassili ,care ne-a incantat cu

Sognu


Sa nu-i uitam nici pe Moldoveni, care au fost ,

 So Lucky :



Votare.

A fost folosit sistemul din ultimii ani:

50% televoting, 50% juriu de specialitate

Nu ne punem cu gustul publicului si nici cu al juriului.
In concluzie,incurcate sunt caile Eurovisionului si multi bat la portile lui degeaba.
Nu ma dau critic,dar urechea mea muzicala a tinut sa-si spuna parerea.

8 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

Anul acesta am ascultat si eu cu o ureche melodiile participante. Atentia mi-a fost atrasa de ultima melodie (Georgia) prin combinatia ciudata dintre voce si instrumentalul metal. Ciudat suna, dar mie mi-a placut :)

Lia spunea...

Mie mi-a placut si rochia solistei.
:):)

Cat priveste muzica lor,ce sa zic au fost backing vocals la Eurovisionul de anul trecut asa ca e clar ca au "Voci".

Mihaela spunea...

Multumesc pentru postare, nu am mai auzit de mult Eurovision, mi-a placut melodia romaneasca, si cea care a castigat, dar cel mai mult mi-a placut cea din Finlanda, este pentru prima data cand o aud :)

Zazuza spunea...

ca sa nu ma enervez eu nu ma mai uit. oricum sunt mofluza, ca RO e pe 17 si Austria pe 18 :)). macar sunt vecine :))

Lia spunea...

Mihaela,

Da si mie mi-a placut melodia Finlandei. :)
Da da dam ..... :)

Lia spunea...

Zazuza,

Romania si Austria,vecine si neconsolate . :)
Hai nu fii mofluza.
Daca te consoleaza cu ceva,in tot raul e si un bine.
Nu ne cheltuim PIB-ul pe organizat festivaluri anul viitor.Poate iesim mai repede din criza . :)))))

Te pupez. :)

Liana10 spunea...

Fata draga, dupa ce mi-am luat-o in freza urat de tot cu Romanii au talent, ca l-am votat si am tinut cu Narcis Ianau si a iesit Tutu, am zis pas la tv.De fapt, am vrut sa-l arunc pe geam, dar e parcarea bogata si deveneam si mai saraca decat sunt, asa ca tvul meu functioneaza mai mult pt.dvdurile cu desene animate ale lui Tudor.

Lia spunea...

Eu am tinut cu Valentin Dinu.
O voce exceptionala care se va pierde sau se va maneliza fara ajutorul unor sponsori si producatori puternici.
Chiar sunt curioasa daca celor de la PRO TV le mai pasa de soarta lor dupa ce se incheie emisiunea.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails