Powered By Blogger

joi, 22 aprilie 2010

Dieta ziua a XI a

E joi si toata ziua am crezut ca-i vineri.
Nu stiu de ce ,dar cred ca-i de vina vremea de afara care ma termina.
E frig si-mi ingheata neuronul ala care-i mai zglobiu.
Cu alte cuvinte mi-a inghetat mintea :)



Sa revenim la subiectul zilei de astazi .
Care ?
Dieta....ziua 11.


Mic dejun

-un cub de branza,un biscuit digestiv
-ceai,un fruct

Pranz





-praz in sos vinegreta cu piept de pui si fasole
-un fruct

Am calit ceapa rosie,praz si piept de pui.
Am adaugat apa,sare,piper.
Cand pieptul a fiert,am adugat 100 ml vin alb demisec.


Am servit alaturi fasole rosie mexicana si un pic de morcov proaspat ras.
Yummmiiii !

Cina

-200 g branza cu smantana,o rosie

Am mai baut un pahar de vin si ma simt mai dezghetata :)
Seara buna !

Un comentariu:

pansy spunea...

ce mancarica buna ai facut tu aicea !

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails